søndag 2. oktober 2011

No helt annet enn scrapping :-)


Herlige store jinta mi. :-)
Føler meg litt gammal sjøl når ongan blir så store. Hele 16 år og har flytta hemefra. :-(
Hårfargen hennes stemmer ikke lenger da, ho er i utgangspunktet mørkhåret. Men rett etter dette bildet ble tatt, farget ho håret på nytt. Så no er ho knall rosa og blå på håret. :-P
Men uansett, helt herlig er ho no lell. :-)

Ei ska nok scrappe dette etter hvert også, men må da vør helt bestemt på hvordan ei vil ha det, så ei ikke ødelegger bildet. :-P

4 kommentarer:

  1. Haha, jeg husker da jeg var 15-19, og hårfargen endret etter humøret. Det var en morsom tid. ;)
    Flott jente du har, og jeg syns hun var stilig hå håret. ;)

    SvarSlett
  2. Tenk at detta er den vesle jenta som jeg så i bunad for ca 14 år sea eller noe!!!!! Fine jenta di!!!! Skjønner godt du er stolt :0)

    SvarSlett
  3. Det stemmer nok Gunn-Hege. Tror ho var 2 år da ho fikk den strikka bunaden av tante Hege. :-)

    SvarSlett